Subject: Ed: EU report on water quality_info täpsustus
From: "Aune Annus-Urmet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Leena Albreht" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 15:44:57 +0300

Tere!

Edastan kirja registreerimiseks DELTAs.

Aune Annus-Urmet

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

+372 7943 547

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Lily Allas <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. august 2024 15:42
Adressaat: Aune Annus-Urmet <[email-masked]>
Koopia: Jana Kutšinskaja <[email-masked]>
Teema: FW: EU report on water quality_info täpsustus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Aune,

Teile soovitas kirjutada Peeter Kuusik, Keskkonnaagentuurist. Palun
vaadake allolevat kirjavahetust ja küsimust, kas oskate vastata?

Tervitades,

LILY ALLAS

loodus- ja kultuuriturismi teemajuht

strateegilise arenduse valdkond

turismiosakond

EASi ja KredExi ühendasutus

+372 5345 8202

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EAS ja KredEx ühinesid. Ühendasutuse juriidiline nimi on Ettevõtluse ja
Innovatsiooni SA, kuid üleminekufaasis jätkub teenuste pakkumine KredExi
ja EASi kaubamärkide alt.

 <http://www.eas.ee/> www.eas.ee

 <http://www.kredex.ee/> www.kredex.ee

From: Peeter Kuusik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 26, 2024 11:44 AM
To: Lily Allas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Jana Kutšinskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: EU report on water quality_info täpsustus

Tere,

Suplusvee kvaliteedi raportiga esitamise ja selle teemaga tegeleb
Terviseamet. Aruande esitaja terviseametist on Aune Annus-Urmet
([email-masked] <mailto:[email-masked]>
).

Lisainfo on kättesaadav siit
https://www.terviseamet.ee/et/keskkonnatervis/inimesele/suplus-ja-ujulavee
-ohutus/suplusvee-profiilid

Tervitab

Peeter Kuusik

Juhivspetsialist  | Andmehalduse- ja seire osakond

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 |  <http://www.keskkonnaagentuur.ee/> www.keskkonnaagentuur.ee  |
<https://www.ilmateenistus.ee/> www.ilmateenistus.ee

 <https://www.instagram.com/keskkonnaagentuur>
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur>
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA>
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

From: Lily Allas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 26, 2024 10:05 AM
To: Peeter Kuusik <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Jana Kutšinskaja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: EU report on water quality_info täpsustus

Tere,

Kaja Lotman Keskkonnaametist soovitas alloleva küsimusega
Keskkonnaagentuuri poole pöörduda.

Kas keegi teie organisatsioonist oskaks allpool oleva raporti Eesti
tulemusi meile selgitada? Tahaksime aru saada, millest selline kehvapoolne
number on tulnud ja mis veekogud numbrid nii alla toovad.
Visit Estonia tegeleb välisriikidest külaliste Eestisse saamisega ja meil
oleks hea teada tagamaid, et vajadusel sellist infot
kommenteerida/selgitada meie partneritele.

Raport:
<https://www.eea.europa.eu/publications/european-bathing-water-quality-in-
2023/>
https://www.eea.europa.eu/publications/european-bathing-water-quality-in-2
023/

Tervitades,

LILY ALLAS

loodus- ja kultuuriturismi teemajuht

strateegilise arenduse valdkond

turismiosakond

EASi ja KredExi ühendasutus

+372 5345 8202

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EAS ja KredEx ühinesid. Ühendasutuse juriidiline nimi on Ettevõtluse ja
Innovatsiooni SA, kuid üleminekufaasis jätkub teenuste pakkumine KredExi
ja EASi kaubamärkide alt.

 <http://www.eas.ee/> www.eas.ee

 <http://www.kredex.ee/> www.kredex.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.